.

קורס פרימיום גולד אונליין - דני וידיסלבסקי

אם לא תשקיע בשיווק
לא תשאר בשוׁק!

5 5 5 5
0 0 0 0
5 5 5 5
7 7 7 7
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
7 7 7 7
28 28 28 28
2 2 2 2
8 8 8 8
17 17 17 17
1 1 1 1
7 7 7 7
5 5 5 5
0 0 0 0
5 5 5 5
7 7 7 7
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
7 7 7 7
28 28 28 28
2 2 2 2
8 8 8 8
17 17 17 17
1 1 1 1
7 7 7 7

שיווק מעשי לעסקים קטנים
קורס פרימיום גולד אונליין

"השוק מת"

"אי אפשר להתחרות במחירים שחברות הענק נותנות היום"

"פרסום אפקטיבי עולה הרבה כסף"

"היום צריך להיות מומחה פייסבוק / גוגל / מחשבים כדי לשווק"

"אני צריך מישהו שישווק אותי"

"אני שונא שיווק, תן לי לעשות את מה שאני טוב בו"

"הייתי בהמון סדנאות שיווק - זה הכל חרטא. זה טוב רק לאלו שמוכרים את הסדנאות"

"עשיתי מיצוב / מיתוג / יחסי ציבור - אין מספיק לקוחות"

"התחרות של היום הורגת לי את העסק"

"אי אפשר לעמוד בקצב של כל השינויים בשיווק באינטרנט. וכל השאר לא עובד"

את המשפטים האלה ומשפטים דומים, שמעתי אינספור פעמים מבעלי עסקים שבאים אליי.

זה לא מפליא.

יש כ- 400,000 עסקים בישראל.

98% זה עסקים קטנים ובינוניים.

לפי סקרים שערכנו רוב העסקים מתלוננים שאין להם מספיק לקוחות.

בעלי עסקים רבים מראים לי קבלות על הוצאות של שירותים שהם קנו לשיווק ופרסום וזה לא עבד להם.

בעלי עסקים רבים מראים לי דוגמאות לקמפניים שהם עשו בפייסבוק, בגוגל, בפליירים ובעיתונים ולא באים לקוחות.

ועם זאת הצורך בלקוחות הוא צורך בסיסי של עסק בכל גודל ומכל סוג.

על פי מחקר כל תושב במדינה נחשף לכ- 3500 מסרים פרסומיים ביום.

מתוך ה-3500 הוא זוכר 2 בלבד.

זאת אומרת ש-3498 זרקו את הכסף שלהם לפח כל יום.

זה לא מקרה שזוכרים את ה-2 האלה דווקא. הם עושים משהו מאוד מדוייק.

אבל לפני שנדבר על כך אני רוצה לספר על לקוח יקר שלי, ששמו אלון שדות.

אלון התחיל אצלי ייעוץ לפני כמה שנים. הוא הגיע עם עסק בחובות של 2.25 מיליון ש"ח. במהלך הייעוץ הם סגרו את החובות והעסק הביא רווחים של 750,000 ₪ כל שנה בשנתיים הראשונות לייעוץ.

בשנים האחרונות הוא הגיע לעסק שלו יום אחד בשבוע והעסק רץ על אוטומט. במקביל הוא פתח עוד עסקים.

לפני מספר שבועות הוא הגיע אליי עם אתגר:

'יש לי סוכנות תיירות די חדשה. אנחנו צריכים להביא עכשיו פי 5 הכנסות משנה שעברה אבל אין לנו פי 5 תקציב. אין לנו מקום לטעויות - ואני צריך עזרה.'

אז נפגשנו הוא ואני והשותפים שלו והמנכ"ל של החברה (שעובד כשכיר).

אספתי נתונים לצורך הכנת תחקיר וללמוד בדיוק מה קורה, לאן אנחנו רוצים להגיע ומה האמצעים שעומדים לרשותנו - החל מדילים בלעדיים ודרך רשימות דיוור (שרובן לא בדיוק לקהל היעד שלנו), אבל הבנתי שיש בסיס לעבודה.

אבל זה היה אתגר מעניין: איך להביא המון, המון, המון פניות ואיך להתחרות בגופים ענקיים בתחום. איך מביאים עשרות שיחות ביום כמו שרק אולי כמה חברות ענק בתחום עושות ובלי תקציבי הענק שיש להן.

הפעם הוא ביקש שאני אעשה זאת עבורם. 'אין זמן - אני צריך קסמים', הוא אמר.

אז זהו שאין לי באמת קסמים (למרות שאני קוסם מוסמך. באמת) - יש לי את שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.

זו שיטה שלא בדיוק מלמדים באוניברסיטה. אין בה תיאוריות כלכליות, במקום זאת יש בה צעדים מעשיים ושימוש ביסודות שיווקיים חזקים שעובדים. תמיד!

אז בניתי תוכנית עבודה. תוכנית מאוד מדויקת לפי שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.

הכנו את הכלים ויצאנו לדרך לפני כ-3 שבועות.

לאחר 48 שעות מתחילת הקמפיין נרשמו 2409 אנשים!

זה היה מטורף אבל הייתה עצירה קטנה ולא הייתי מרוצה.

שמתי יעד שתוך חודש נגיע ל-10,000 נרשמים ושהטלפון לא יפסיק לצלצל.

קיימתי ישיבת עבודה עם המנהל הטכנולוגי שלי שהוא גאון ומומחה לשיווק באינטרנט ועשיתי בקרת איכות. הבחנו שאחת המודעות היא לא בדיוק לפי הנוסחה של וידיס, ועשינו שינוי קל.

השינוי הכפיל פי 10 את הפניות לאותה מודעה וזרם הפניות התחדש והגענו כבר ליותר מ-11,986 נרשמים והיד עוד נטויה!

המשרד החל לקבל מבול בלתי פוסק של טלפונים ומאות אימיילים ופניות מכל כיוון. ובינתיים הספקנו לבצע רק 25% מהתוכנית הזאת, וזה הולך להיות מעל לכל הציפיות כשנגיע לממש את כל התוכנית.

ומעבר למה שזה מביא כרגע, יצרנו בעצם בסיס של לקוחות שאיתו אפשר לעבוד ולשווק להרבה שנים קדימה!

בנינו את זה תוך כדי שיש לנו נתונים מלאים של הלקוחות. כל אחד עם העדפות שלו ונתונים מדוייקים לשיווק ממוקד לכל לקוח.

עשינו את הקמפיין העיקרי בפייסבוק אבל למען האמת - שיטת וידיס עובדת גם על פליירים, עיתונים, רדיו, וכל מדיה אחרת. כי ברגע שהיסודות השיווקיים של וידיס מיושמים - יש תוצאות.

זמן קצר אחרי תחילת הקמפיין פנו מ-ynet וכבר ביקשו שנכין כתבה בהסתמך על הנתונים שקיבלנו מאנשים ולעשות ראיון עם אלון. והאפקט של הקמפיין הולך ומתרחב.

מה המסקנה?

לא צריך להוציא המון כסף בשביל שיווק אפקטיבי.

רק צריך לעשות את הפעולות הנכונות.

אני מאוד אוהב שיווק.

יש בשיווק שתי אהבות שלי בחיים: אנשים ותקשורת.

אתה גם צריך לעבוד עם אנשים, וגם צריך להבין התנהגות אנושית כדי לגרום להם לפעול בצורה שטובה לעסק ולהם.

וגם יש מלא, מלא תקשורות - כמו לטפל ב-9,300 פניות לדוגמה :-)

והסיפור שלי הוא כזה, בשנת 1996 התחלתי לעבוד בשירותי בריאות כללית מיד כשהשתחררתי מהצבא. הייתי איש מכירות.

אחרי שמכרתי כמו משוגע והרווחתי משכורות גבוהות (לחייל משוחרר), חשבתי איך אני מגדיל את המכירות שלי ובניתי מערך שיווק שלם כולל עובדים, טלמרקטינג, שליחים ופשוט הקמתי עסק בתוך קופת חולים כללית - עסק פרטי שלי.

בזמנו, קופת חולים כללית הייתה כנראה המעסיק הפרטי הכי גדול במשק. זומנתי למנהל מחוז תל אביב שזה המחוז הכי גדול. ולפני כל העובדים הוא נתן לי תעודה יחד עם פרס כספי של מצטיין השיווק של קופת חולים כללית וזה היה תוך שנה.

למדתי ויישמתי כלים שיווקיים והתחלתי לפתח את מה שאני קורא לזה היום שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.

בהמשך, חבר יקר שלי, איש עסקים יוצא דופן, פנה אליי כדי שאשווק סדנא.

רק מה, הוא רצה לעשות את הסדנא באצטדיון יד אליהו (בהיכל יד אליהו אפשר לסגור חלק מהאולם ולהציג ל-3000 איש.)

החלטתי ללכת על זה. התחלנו בפיילוט קטן. המטרה הייתה להביא 150 אנשים להרצאה. יישמתי כלים שיווקיים מדויקים שלמדתי וליטשתי והגיעו 270 איש!

ראינו שזה עובד טוב - החלטנו לעשות פיילוט נוסף לפני שאנחנו הולכים על קמפיין רחב, ושמנו מטרה להביא 750 אנשים, אבל הבאתי 1100 אנשים (זה היה בקאנטרי קלאב בתל-אביב).

ליטשתי את השיטה. והחלטנו ללכת על היכל הספורט ביד אליהו.

בזמנו לא היה פייסבוק וגוגל.

3,000 אנשים אז בימים לפני שהיה אינטרנט, לא היה פייסבוק, לא היה גוגל אדוורדס, לא היה את כל הדברים האלה! זה היה שנת 1999 בקושי מייקרוסופט ידעו מי המצחיקים האלה ופשוט הבאתי 3,000 איש להיכל נוקיה להרצאה מרתקת!

זה היה עצום.

זמן לא רב אחר כך פנו אליי חבר'ה שארגנו תערוכה בדיזינגוף סנטר. הם הצליחו להביא לתערוכה כמה מאות מבקרים ונשאר שבוע לתערוכה.

אמרתי להם ליישם את אחת הטכניקות בשיטה - שלא דורשת פליירים ופרסום, ובלי להוציא שקל. הם יישמו את זה והביא מעל ל-7,000 איש בשבוע. הסברתי להם טריק קטן על תקשורת שיווקית ומה הם צריכים לעשות וזהו. זה פשוט עבד.

מאז כבר ייעצתי למאות עסקים והכשרתי אלפי מנהלים ובעלי עסקים בשיטות שלנו.

וככל שהמשכתי לעסוק בשיווק ככה הגעתי לנוסחה מאוד פשוטה. כמו כל דבר גאוני בחיים הנוסחה היא מאוד פשוטה אבל עד שלא יודעים אותה, זה כמעט בלתי אפשרי להצליח.

אם יודעים את הנוסחה וגם מיישמים אותה - כל עסק יכול להשתמש בזה.

אני מתרגש לספר על זה.

אני מנהל היום 4 עסקים ומנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה במדינה לחינוך לערכים והורדת אלימות. יש לנו עשרות מתנדבים והעברנו עד היום הרצאות ליותר ממיליון אנשים. הכל בהתנדבות וכתרומה לקהילה.

ואין לנו תקציבי פרסום. פשוט כך. כדי להגיע ל-1,000,000 אנשים שמקבלים מאיתנו שירות, אנחנו פשוט משתמשים בכלים שיווקיים שעובדים.

בכל רגע נתון יש 2,000 הרצאות שהוזמנו מראש ברשימת ההמתנה שיש לנו שמגיעה לשנתיים קדימה.

אנחנו לא יכולים לעמוד בקצב של הדרישות וחייבים להתרחב כל הזמן.

ולמה סיפרתי לך על כל הדוגמאות האלה.

כי אני יודע היום בוודאות של 100% שיש שיטה שיווקית לעסקים קטנים שעובדת כל פעם. רק צריך ליישם אותה.

היא עובדת באינטרנט, והיא עובדת בשיווק מפה לאוזן, והיא עובדת בטלמרקטינג והיא עובדת בעיתון והיא עובדת עבור עסק זעיר של אדם אחד או עסק של כמה עשרות עובדים.

זו לא שיטה של אופנה חולפת. היא לא תלויה בעדכון האחרון של פייסבוק או בשינויים שעשו ב- gmail. כן, מומלץ לשלוט בפייסבוק וגוגל אבל כשיש לך שיטה בדוקה לשיווק אתה יכול להשתמש בכל כלי ולדעת מה יעבוד ומה לא יעבוד. תמיד!

העקרונות של השיטה הזו מיושמים כבר 150 שנה. קוקה קולה, מיקרוסופט, אפל וכל חברה מצליחה אחרת משתמשת בכמה סודות בסיסיים שגורמים לאנשים לפעול ולקנות.

העברתי עד היום המון סדנאות ביניהן סדרת הסדנאות '171 שיטות לשיווק בחינם' ועוד רבות אחרות. אבל אחרי שראיתי עסקים עושים ושוב ושוב את אותן השגיאות בשיווק, החלטתי לחשוף את כל השיטה שלנו בקורס וידאו מיוחד שכל בעל עסק יכול ללמוד וליישם מהמחשב או הטלפון האישי בכל מקום

לפני שאני הולך לספר לך מה בדיוק אלמד אותך אני מזמין אותך לצפות בכמה סיפורי הצלחה מסמינרים אחרונים בה לימדתי את השיטה.

למי מיועד הקורס?

קורס האונליין יכול לעזור לעצמאים ובעלי עסקים ש...

 

♣ רוצים המון לקוחות!

 

♣ יש להם המון ידע שיווקי, אך הם לא מצליחים לתרגם אותו לכסף!

 

♣ יש להם מוצרים ושירותים מעולים, אבל אין להם מספיק לקוחות

 

שמעו הרבה עצות וטיפים שטובים רק ל... אלו שנתנו אותם.

 

♣ עשו שיווק באינטרנט בגוגל, פייסבוק, אימיילים ועדיין אין להם שפע של לקוחות

 

♣ (פעם אחת או יותר) הורידו מחירים בשביל להביא לקוחות והפסידו...

 

♣ מסתמכים כמעט אך ורק על 'מפה לאוזן'

 

♣ עשו מודעות פרסום שלא עבדו

 

♣ רוצים להרוויח המון כסף!

בקורס שיווק מעשי לעסקים קטנים נלמד:

 איך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת לעסק!

 

✓ כלים מעשיים לשיווק באינטרנט - פייסבוק/ גוגל /אימיילים ...

 

✓ איך במקום לרדוף אחרי לקוחות (ולהבריח אותם), לגרום ללקוחות לבוא אליך

 

✓ היסודות של פרסום ושיווק שהמשווקים המצליחים בעולם משתמשים בהם כבר מעל ל-150 שנה!

 

✓ כמה כסף בדיוק להשקיע בפרסום?

 

✓ מהן 10 הטעויות הנפוצות ביותר בנושא שיווק ופרסום של עסקים קטנים בישראל

 

✓ כיצד משיגים יותר לקוחות ממה שאי-פעם תוכל לטפל בהם

 

✓ איך מכינים מודעת פרסום לאינטרנט או מודעה מודפסת - כזו שתעבוד ותביא לך לקוחות

 

✓ מיהם הלקוחות שהכי קל למכור להם, ואיך עושים זאת נכון

 

✓ איך תוכל להשיג עד פי 10 לקוחות לעסק שלך בתוך חודשיים

מי אני?

אני דני וידיסלבסקי, בן 47, נשוי + מלאך.

לפני 20 שנה התחלתי לאמן בעלי עסקים. אני מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית.

אודטה כתבה עליי בעיתון מעריב: "קוסם הכסף... דני וידיסלבסקי פשוט עילוי בשטח הקואצ'ינג (אימון אישי)...".

עזרתי ללקוחות שלי לייצר עלייה בהכנסות של מאות מיליוני שקלים.

עד היום העברתי סדנאות ללמעלה מ-30,000 מנהלים ובעלי עסקים.

אימנתי מאות בעלי עסקים, והגדלתי את ההכנסות של הלקוחות שלי בכמה מאות מיליוני שקלים.

לאחר שהפכתי למרצה מבוקש למכירות ועסקים, בשנת 2002 הקמתי את וידיס שירותי ניהול בע"מ במטרה לעזור לבעלי עסקים ומנהלים לייצר לעצמם יותר כסף יותר זמן.

הכשרתי עד היום עשרות מרצים ויועצים בארץ ובעולם.

הסדנאות שפיתחתי מועברות היום בארה"ב, קנדה ודרום אמריקה.

בין השאר לימדתי ואימנתי מנהלים מחברות וארגונים גדולים כמו: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...

אני מנהל 4 עסקים ומנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה ביותר בארץ לחינוך לערכים והורדת אלימות.

הזכות הגדולה ביותר שלי היא לעזור ואם למה שאתה עושה יש ערך, אשמח לעזור גם לך לעשות צעד קדימה לעבר החלומות שלך ואולי נגיע למקומות שעדיין לא חלמת שאפשר.

כל מה שאני הולך ללמד אותך בסדנה כתבתי לך כאן בהמשך, אבל לפני כן אני ממליץ לך לראות מה אחרים השיגו מההדרכות שאני מעביר.

כמה עולה הקורס?

לקח לי מעל ל-2,000 שעות כדי ללטש וללטש וללטש את הכלים שאני הולך לתת לך.

אני חוסך ממך את כל התיאוריות, ההנחות, המחשבות, הניסיונות, הטעויות וההפסדים שלקחו כדי לבודד רק את מה שעובד ויביא לך תוצאות מיידיות במכירות בעסק ובחיים.

מדובר ביהלומים מלוטשים שהוצאו מתוך טונות של ערימות חול ופחם חסר ערך.

כדי להעביר את הידע הזה אליך כדי שתוכל מיידית ליישם אותו הכנתי עבורך חוויה ייחודית.

מדובר בתהליך לימודי אינטנסיבי.

בקורס לא רק שאגלה לך את הכלים הנדרשים כדי ליישם זאת מיידית בעסק שלך ובחייך....

אלא תיפתח בפניך האפשרות שכמעט כל מה שעצר אותך עד כה מלפעול בדרך הזו כדי להגיע לרמה שאתה ראוי לה, פשוט יזוז הצידה, ויפנה לך את הדרך לפעול בנחישות וביעילות כדי להשיג תוצאות מיידיות במכירות.

עכשיו,

אם הייתי צריך להעביר לך את הידע והתרגילים האלה בפגישות אישיות זה היה עולה לך 52,650 ₪.

וזה לא מה שאתה הולך לשלם.

הקדשתי שנים על שנים ומאות על מאות של לילות ללא שינה (כפי שיעידו העובדים והלקוחות שלי) כדי להגיע לכלים שבוודאות יביאו לתוצאות.

זו הסיבה שהיומן שלי מלא כמה חודשים קדימה ולקבוע איתי פגישה, לוקח בדרך כלל לפחות 8 שבועות וזאת לאחר סינון קפדני.

אני לא מספר לך את כל זה כדי להרשים אותך,

אלא כדי לתת לך מושג למה המחיר שאתה הולך לשלם כל כך זול בהשוואה לערך העצום שזה יוכל לתת לך בעסק ובחיים.

השקעתי כל כך הרבה זמן כדי לחסוך לך את הזמן שתוכל להגיע לתוצאות האלה.

אז במקום להשקיע שנים מחייך להגיע לתוצאות האלה ובמקום לשלם לי עשרות אלפי שקלים על ייעוץ אתה משלם מחיר מצחיק.

למעשה מדובר ביום אינטנסיבי של לימודים שמוגש לך כקורס וידאו עם משימות ותרגילים שיקלו על היישום.


הכלים האלו איפשרו לי לעזור ללקוחות שלנו לסגור עסקאות בסך כולל של למעלה ממיליארד שקל!

חלק מהלקוחות שלנו השתתפו בסדנה הזו מעל ל-6 פעמים כדי להתעדכן בכלים העדכניים ביותר ולחזור על היסודות האלו שהכניסו להם הרים של כסף ביושר.

אלו אותם הכלים שאני משתמש בהם כל הזמן בארבע החברות שאני מנהל כדי למכור את השירותים שלנו בסכומים שרוב המנטורים העסקיים יכולים רק לחלום עליהם.

אז אחרי כל ההקדמה הזו...
ההשקעה שלך בסדנה העוצמתית הזו היא בסך הכל 

במקום 8,000 ₪

25% הנחה - שלם רק

6 תשלומים של - 997 ₪

זו כנראה ההשקעה הכי טובה שתעשה בעסק שלך

אני כל כך בטוח שאני נותן לך - 100% אחריות!

זה הקורס הראשון שלך אצלנו?

אם לאחר שרכשת את הקורס, ביצעת מה שצריך והחלטת שהוא לא היה שווה שקל, תקבל את כל הכסף חזרה. פשוט*.

*בכפוף לתנאי מדיניות האחריות של החברה

יש לך אפס סיכוי להפסיד ו-100% סיכוי להרוויח (והרבה)

שאלות ותשובות

העסק שלי מיוחד - איך אדע שהקורס הזה מתאים עבורי?

בקורס נלמד חוקי טבע של עסקים, רווחים והתנהגות אנושית - הם נבדקו על אלפי עסקים שעובדים גם מהבית כמעט בכל תחום והם עובדים בכל המקרים.

יחד עם זאת - אם תחליט מכל סיבה שהיא בתוך 48 שעות תחליט שזה לא הקורס בשבילך (וזה הקורס הראשון שלך אצלנו) - תקבל 100% מהכסף חזרה ללא שאלות - החזר כספי מובטח* בהתחייבות.

איזה ניסיון יש למרצה?

עד כה העברתי סדנאות וייעוץ למעל ל-30,000 מנהלים ובעלי עסקים, מעסקים זעירים ועד לחברות ענק - ביניהן: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...

אני מאמין בתוצאות עקביות לאורך שנים.

מעל ל-98% מהמשובים שאני וצוות היועצים שלי קיבלו הם חיוביים וההישגים האדירים של הלקוחות שלנו מדברים בעד עצמם (אפשר לראות בדף זה כמה עשרות משובים מצולמים).

בקורס הזה לא תלמד עוד תיאוריות. לא תצבור עוד ידע שלא תעשה בו שימוש לעולם. בקורס תקבל רק כלים מעשיים שתוכל ליישם מיידית כדי לנהל את העסק שלך ביעילות מירבית ולהרוויח הרבה כסף ביושר - גם בזמן משבר.

אתה בטוח?

אני כל כך בטוח במה שאני אומר לך שאני נותן לך 100% אחריות.

זה הקורס הראשון שלך אצלנו?

אם לאחר שרכשת את הקורס, ביצעת מה שצריך והחלטת שהוא לא היה שווה שקל, תקבל את כל הכסף חזרה. פשוט*.

*בכפוף לתנאי מדיניות האחריות של החברה

בונוס מיוחד!
פגישה במחלקת התכל'ס

פגישה אישית עם מומחה שיווק לביצוע משותף והתאמת תוכנית פעולה אישית כדי להבטיח תוצאות יוצאות דופן.

שווי הבונוס - 2,000 ₪

 

100% אחריות

אני כל כך בטוח במה שאני אומר לך שאני נותן לך 100% אחריות.

זה הקורס הראשון שלך אצלנו?

אם לאחר שרכשת את הקורס, ביצעת מה שצריך והחלטת שהוא לא היה שווה שקל, תקבל את כל הכסף חזרה. פשוט*.

*בכפוף לתנאי מדיניות האחריות של החברה

לקוחות

זאת רשימה חלקית של חברות, עסקים וארגונים שנציגיהם השונים השתתפו בהדרכות וסמינרים של דני וידיסלבסקי

שיווק מעשי לעסקים קטנים

קורס אונליין לבעלי עסקים ועצמאיים

למלא פרטים ולחץ על הכפתור הירוק

וידיס שירותי ניהול בע"מ ח.פ. 514096932. כתובת: לוי אשכול 68 קרית אונו
© 2020 כל הזכויות שמורות
ט.ל.ח - תקנון
הערה: הטקסט באתר מנוסח לעיתים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך פונה לשני המינים (נקבה וזכר) במידה שווה.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.